
به دلیل گرم شدن هوا و افزایش صفرا حرارت در ظاهر است و در درون گرمی نمی ماند و هضم غذا ضعیف عمل میکند.در نتیجه از غذا هایی مصرف شود که صفرا کاهش یابد و xa0سپس مصرف غذا کمتر شود و ورزش هم باعث زیاد شدن گرما و کم شدن رطوبت مى شود، پس ورزشهای تند نکنید. حرکت شدید در این فصل ممنوع است. از خوردنی هایی مثل سکنجبین و آبغوره و رب انار و ریواس و تمرهندی و ترشک و لیمو آلبالو و گیلاس و آلوچه و آلو بخارا، خیار و خربزه و هندوانه و مانند اینهااستفاده شود. اگر احساس گرمای زیاد یا یبوست داشتید مغز فلوس و تمر هند...
ادامه مطلب