
یانات خانم دکتر درجمع دانش آموزان:ایشان چنین بیان فرمودند که با توجه به احساساتی بودن دختران و داشتن نیاز به محبت نبایدxa0 به سادگی فریفته محیط اطراف شد . انسان باید سعی درخوب بودن بکند و بهداشت جسم و روح را رعایت کند.دین اسلام که آخرین و کاملترین دین است پیشگیری را بهتر از درمان میداند و لذا باید به دنبال سلامتش باشد و از پیامبران و معصومین درxa0 همه ی xa0زمینه ها xa0الگو بگیرند ، در راه رفتن ،خورد...
ادامه مطلب
سرکار خانم دکتر معصوم زاده با حضور ارزشمند خود در جمع دانش آموزان در هفته ی مشاغل توضیحاتی در مورد شغل شریفشان و تحمل سختی ها و تلاشی که در این راستا داشتند برای آن ها بیانxa0 نمودند. سپس در مورد خوب زندگی کردن و اهمیت کسب علم در این زمینه بیاناتی فرمودند.تاکید داشتند که کسب در علم خیلی مهم است یکی علم بدن و دیگری علم دین.ایشان همچنین در مورد بلوغ و حساس بودن این دوره و قرار داشتن دانش آموزان در این دوره حساس بیاناتی فرمودند .و در مورد ویژگی هایی که این دوره دارد و باید و نباید هایی که در این دو...
ادامه مطلب